Dewey John. Essays in Experimental Logic

«The man in the street, when asked what he thinks about a certain matter, often replies that he does not think at all; he knows. The suggestion is that thinking is a case of active uncertainty set over against conviction or unquestioning assurance. When he adds that he does not have to think, but knows, the further implication is that thinking, when needed, leads to knowledge; that its purpose or object is to secure stable equilibrium
Dewey John. Essays in Experimental Logic

понеділок, 28 травня 2012 р.

Взаємодія освіти і самоосвіти

Існує дуже цікава думка, що освіта має стимулювати процес самоосвіти. В принципі, не можу з цим сперечатись - щось у цьому є, але як все - таки впливають освіта та самоосвіта одна на одну?
Виходячи з попередньої думки, освіта є тією базою, центром, який зрештою стає платформою до самоосвіти і тут постає питання про мотивацію студента, учня... Якщо мотивації немає, про яку самоосвіту йде мова?
Мені все - таки здається, що варто сказати й про вплив самоосвіти на освіту, тому відношення самоосвіта : освіта я б зобразила ще й таким чином:

Тобто так само,як освіта стимулює до самоосвіти, знання, набуті самостійно полегшують освітній процес.

Немає коментарів:

Дописати коментар